יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

גיוס תרומות או גיוס משאבים למען הארגון שלי

איך הקמתי את הארגון שלי מ 0...
שמי אביעד נוגוי וברצוני לספר לכם את סיפורי בקצרצרה,לפני מספר חודשים לערך הקמתי עמותה יחד עם מספר חברים..הכו להלך טוב ויפה אבל מה...תרומות לא הצלחנו לגייס,ניסינו את מזלנו באתרים למימון המונים וגם שם לא הצלחנו לגייס.כככה עבר לו עוד חודש ולבינתיים שברנו את הראש..איך מגייסים תרומות...חבר טוב שלי ששמע אותי מתלונן אמר לי שיש ארגון התנדבותי שפועל ללא מטרות רווח ושלארגון קוראים מיסטרנם-מיסטרנם הוא הסביר לי בעצם מאתרים קרנות פילנתרופיות לפי דרישה ובאתר של מיסטרנם יש גם מאגר קרנות חופשי -שיתופי שנותנים מענקים לעמותות בישראל.נכנסי לאתר של מיסטרנם,נכנסתי למאגר הקרנות היהודיות ולא האמנתי למראה עיניי רשימות לא נגמרות של קרנות פילנתרופיות שמחלקות כסף בחינם לעמותות,מכיוון שהעמותה שלי נחשבת לייחודית פניתי למיסטרנם דרך הצרו קשר, אמרתי להם שיש לי עמותה ייחודית ואני מעוניין לפנות לקרנות פילנתרופיות אבל לא יודע לאיזה קרנות בדיוק לפנות..מיסטרנם חקר אותי מעט ואחרי יום או יומיים שלח לי למייל רשימה של קרנות פילנתרופיות לנושאי העמותה שלי...ניסחתי בקשה מפתה ושלחתי לכל הקרנות הפילנתרופיות בקשה למימון,למזלי 3 קרנות ו 2 פדרציותהתלהבו מהעמותה שאני מייצג והחליטו לתמוך בעמותה שלי למשך שנה,הסכום שקיבלתי ביחד מהקרנות והפרציות הסתכם בתרומה של למעלה ממיליון דולר,מכיוון שאין לי ארגון ידידים בארהב וכל הקרנות שתמכו ועדיין תומכות בי באות משם הכסף עבר קודם לארגון P E F ולאחר מכן אליי כדי שהקרנות יקבלו זיכוי ממס אחרי חודש הסכום נכנס לבנק..וזהו עכשיו אפשר להתחיל לפעול-ליזום...תרומה יש,עמותה יש..עכשיו רק נשאר לגדול ולפרוח...בכנות אני חושב שנכון לעכשיו התרומה שקיבלתי מספיקה לי אומנם מאז שגייסתי כספים מקרנות פילנתרופיות אני כל יום נכנס לאתר של מיסטרנם וחוקר את הקרנות של מאגר הקרנות ..נראה לי שאני מכור..מה אתם אומרים?.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה